problem z serwerem dhcp

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Śro, 23 Lis 2005, 13:26:43 CET

On Wed, Nov 23, 2005 at 01:12:34PM +0100, Przemysław Backiel wrote:

> okazało się, że nie miałem opcji: option subnet-mask 255.255.255.0;
> po ustawieniu:
> option subnet-mask 255.255.254.0;
> wsio zadziałało :)
> btw. czy ustawienie option-ntp cos daje? czy to ustawia prawdziwy serwer
>   ntp czy moze taki, powstały po time server = yes w Sambie?

Nie do konca rozumiem o co Tobie chodzi. Poszukalem w smb.conf(5) co to
jest ``time server'' i ZTCW to samba sie rozglasza ze jest sewrerem
czasu. Wydaje mi sie ze sama w sobie samba nie ma tekiej
funkcjonalnosci, trzeba ten serwer dodatkowo zainstalowac (ntpd).

DHCPd ma zapewne podobna mozlisoc. Podanie klinetowi pod jakim nr IP
jest serwer czasu.

Nie zweryfikowane, wnioski wlasne.

--
best regards