Postfix i backupowanie poczty

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Śro, 23 Lis 2005, 13:34:40 CET

On Wed, Nov 23, 2005 at 01:14:11PM +0100, Ryszard Mielcarek wrote:

> Właściwie chciałbym to per-user zrobić.
> Przy wysyłaniu poczty dopisywanie przez serwer BCC: user w localhost
>
> Skonfiguruje wtedy procmaile na kontach i userkom pozapisuje to co
> wysylaja w ~/mail/sent.

Jak chcesz per-user to tez mozesz. Z obecnym stanem mojej wiedzy
zrobilbym to tak:

z pliku /etc/mail/main.cf:
sender_bcc_maps = hash:/etc/mail/bcc_sender

z pliku /etc/mail/bcc_sender:
user1 w domena.tld	user1-backup w domena.tld
user2 w domena.tld	user2-backup w domena.tld
user3 w domena.tld	user3-backup w domena.tld

Oczywiscie *-buckup w domena.tld dopisane jako dzialajace aliasy. Jestem
pewien, ze nie jest to opytmalne rozwiazanie i da sie to zrobic
prosciej i ladniej. Poczytaj na postfix.org, tam jest duzo opisane,
postconf(5) tez duzo pomaga.

--
best regards
q#