problem z serwerem dhcp

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 23 Lis 2005, 13:43:45 CET

Mikolaj Kucharski napisał(a):

> Nie do konca rozumiem o co Tobie chodzi. Poszukalem w smb.conf(5) co to
> jest ``time server'' i ZTCW to samba sie rozglasza ze jest sewrerem
> czasu. Wydaje mi sie ze sama w sobie samba nie ma tekiej
> funkcjonalnosci, trzeba ten serwer dodatkowo zainstalowac (ntpd).
>
> DHCPd ma zapewne podobna mozlisoc. Podanie klinetowi pod jakim nr IP
> jest serwer czasu.
wlasnie chodziło mi o to: czy przez to klient bedzie uzywal "sambowego"
serwera czasu, czy tez ntp, bo oczywiscie moze byc serwer czasu "Samby"
bez serwera ntp (przetestowane)

ale ok, poczytam i mam nadzieje ze przetestuje

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel