Brak usb

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 24 Lis 2005, 08:19:42 CET

Dnia czwartek, 24 listopada 2005 02:30, Grzegorz napisał:
[...]
> Nie da się go tak uruchomić...
> Czyli z inetd z argumentami...
> Wywala się saned wtedy...

To ja już nie wiem. Nie sądziłem, że komukolwiek to kiedykolwiek poradzę,
ale... może wywal sane, posprzątaj po nim do czysta całą konfigurację
systemu, a potem zainstaluj jeszcze raz i ponownie po kolei wszystko
poustawiaj. Diabeł siedzi w szczegółach, jak mawiają. Może coś
przeoczyliśmy. Pozdrawiam.