Hal + udev + raid

Robert_Tomasik@o2.pl Robert_Tomasik w o2.pl
Czw, 24 Lis 2005, 13:06:47 CET

Połowiczny sukces.

Aby partycje Raid były montowane trzeba troszkę zmodyfikować plik
rc.d/rc.sysinit
w miejscu wywoływania mdadm: if [ -x /sbin/mdadm -a -f /etc/mdadm.conf ]; then
do wpisu:   run_cmd "Starting up RAID devices" /sbin/mdadm --assemble --scan
dodajemy:  --auto=yes
a więc cała linia ma wyglądać następująco:
run_cmd "Starting up RAID devices" /sbin/mdadm --assemble --scan --auto=yes

tak jak napisałem, to dopiero połowiczny sukces gdyż mimo, iż system uruchamia
się to zanim partycje zostają zamontowane wyskakują błędy uruchomienia hal
(znajduje się on na partycji raid), ponadto padła alsa. W /dev nie mam
żadnych urządzeń związanych z dźwiękiem takich jak dsp, mixer. Moduły ładują
się prawidłowo.