tomcat

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 24 Lis 2005, 17:54:33 CET

Dnia czw 24. listopada 2005 17:21, Przemysław Backiel napisał:

> nie wiem co Ci powiedziec..
> postawiłem tomcata, poszło w miare gładko

Kompilowałeś przy pomocy PLD-owego speca?...
Bo narazie nie mogę javy zwalczyć.
A po za tym do kompilacji tomcata jest tyle wymaganych pakietów, że się za
głowę złapałem. No a większośc chyba jest do kompilacji...
I stąd moje pytanie...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Hamlet jest samotny, a samotnicy zawsze się zgrywają. (Katherine Mansfield)