problem ze squid

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Pią, 25 Lis 2005, 09:47:47 CET

On Fri, Nov 25, 2005 at 09:28:05AM +0100, Przemysław Backiel wrote:

> logrotate pomoze mi?
> czy moze nie w /var/log/squid problem?
> qrcze, przeinstalowywałem za kazdym razem i nie wiem w czym problem
> dokładnie jest..

Przeinstawlowywujac squida (poprawcie mnie jesli sie myle) logi nie
sa czyszczone, wiec mozliwe ze to nie w ich rozmiarze jest problem. Jak
wyskoczy blad, musialbyc namierzyc, ktory plik powoduje sygnal ``XFSZ''.

z ``rpm -q --scripts squid'', widac ze po zatyrzymaniu daemona proxy
na pocztaku usuwania pakietu cache squida (preuninstall) jest usuwany
komenda:

	rm -rf /var/cache/squid/??

wiec, jesli to Ci pomaga (zamiast przeinstalowywania pakietu) to porblem
twki w powyzszej lokacji. Tam musialbys poszukac zbyt duzego pliku,
najwiekrzy plik w cache squid spowodowaj jego zamkniecie. Ja bym od
tego zaczal swoje dochodzenie, gdybym natrafil na Twoj problem. Pytanie
tylko, czemu squid tworzylby tam taki duzy plik?

--
best regards
q#