tomcat

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pią, 25 Lis 2005, 10:19:25 CET

On 11/24/05, Grzegorz Pietrzak <grzes w artikon.pl> wrote:
> Muszę u klienta postawić tomcat-a.
> Ale jak zobaczyłem co do zbudowania tego trzeba zainstalować/zbudować to
> trochę zwątpiłem... :|
> Może ktoś coś podpowiedzieć/dopomóc żebym chociaż przed walką wiedział, że to
> nie walka z wiatrakami?!?

Raz zbudowałam to co się dało ze specy (anta, wszystko czego ant
wymaga, potem to czego chce tomcat...) - nigdy więcej. :] I tak
zresztą nie wiem czy czegoś nie pominęłam i czy ant ma wszystkie
biblioteki które powinien. Teraz wolę ściągnąć pokompilowane wersje i
wrzucić do opt.
Dużo wytrwałości jeśli jednak zdecydujesz się paczkować.

--
Pozdrawiam,
Liliana