PLD Linux Day

Piotr Michoński pi3ter w wmid.amu.edu.pl
Pią, 25 Lis 2005, 11:03:40 CET

Dnia Fri, Nov 25, 2005 at 10:21:35AM +0100, Maciej Pijanka napisal(a):

> przeciez undefined i piter podawali adres tej strony (pld.amu..) iirc

Całość imprezy jest od poczatku dyskutowana na kanale #pld (w zasadzie od
pomyslu do napisania na #pld minelo kilka minut ;) i od tego czasu co
jakiś czas staram się informować o postępach... licze na pomoc ze strony
deweloperów PLD,a o sukcesach (dotychczasowych) można sobie przeczytac na
http://pld.wmid.amu.edu.pl

btw, skoro juz tutaj rozmawiamy o PLD Linux Day, to może ktoś ma jakieś
sugestie co do samej konferencji / tematyki / ogranizacji? czego byście
oczekiwali od takiego spotkania? jakie tematy dotyczące pld (oprócz daty
wydania ac ;P) by Was interesowaly? Jestem otwarty na wszystkie propozycje
i pomysły. Czasu mamy sporo, wsparcie ze strony uczelni - też jest. Czy
potrzebujemy czegoś jeszcze, by zrobić ciekawą imprezę PLDową? ...Zresztą
nie tylko o PLD chodzi. Nie tylko o PLD będziemy mówić. Chciałbym, aby
konferencja przybliżała idee wolnego oprogramowania, aby można było
dowiedzieć się "co ciekawego można zrobić" - rzecz jasna nie tylko na PLD!
No i oczywiście licze na to że unikniemy dyskusji w stylu "a dystrybucja X
jest lepsza od Y, bo cośtam"... chyba zbyt wiele tego rodzaju rozmów już
miało miejsce.

Ponieważ konferencja jest dopiero w marcu - z pewnością wiele osób jeszcze
znajdzie miejsce w kalendarzu, a teraz koncentrujemy się na zebraniu
najciekawszych propozycji wykładów.  Zapraszam do zgłaszania wykładów oraz
do uczestnictwa w PLD Linux Day...

pozdrawiam,
Piotrek
--
Piotr 'pi3ter' Michonski
Wydział Matematyki i Informatyki, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza