PLD Linux Day

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Pią, 25 Lis 2005, 20:19:43 CET

Dnia Fri, 25 Nov 2005 11:03:40 +0100
Piotr Michoński <pi3ter w wmid.amu.edu.pl> napisal(a||e)s:

> czego byście oczekiwali od takiego spotkania? jakie tematy dotyczące
> pld (oprócz daty wydania ac ;P) by Was interesowaly? Jestem otwarty na

3 dniowa, weekendowa (pia, sob, niedz) impreza przy piwie (czy co
tam kto woli) gdzies w fajnej miejscowce (gory? cos jak jesien
linuksowa?) z dostepem do netu. Po kosztach... bez sciemniania, ze cos
tam na plugi czy inne ... idzie.

A, tylko nie w ten week gdy siedze na uczelnii ;] Mozesz nawet
zorganizowac cos blizej wiosny co by cieplej bylo... ale niekoniecznie
:P

--
pozdr. Sławomir Kawała
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net