Ewidencja sprzetu

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 25 Lis 2005, 20:34:32 CET

Dnia piątek 25 listopad 2005 12:49, Robert 'dzeus' Graużenis napisał:
> On Fri, Nov 25, 2005 at 12:17:20PM +0100, Pawel wrote:
> (...)

> W LMS można także prowadzić bazę urządzeń, ale nie można tu mówić o
> ewidencji z prawdziwego zdarzenia, ale zawsze to coś :)

Ja muszę mieć jakąś porządną bazę, bo co złożę zamówienie na jakieś pamięci,
dyski, sieciówki to chwila moment i znikają. Jeszcze trochę a pomyślę że ktoś
rozkrada własność firmy :-)

Dlatego też wydaje mi się że ten OCS jest bardzo interesujący ze względu na
tych swoich agentów szczególnie że pracują one na Windows i Linux.

Będę musiał się zabrać od poniedziałku za testowanie tego cuda.

Pozdrawiam,
Paweł