kopiowanie po smb i dziedziczenie uprawnien

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Sob, 26 Lis 2005, 00:01:51 CET

Dnia pią 25. listopada 2005 21:23, Michał Panasiewicz napisał:
> ktoś moze podpowiedziec jak zamontowac udział smb typu C$ tak aby przy
> kopiowaniu nie były nadawane prawa na usera który podmontował ale aby
> prawa do pliku pochodziły z dziedziczenia uprawnien z udziału do którego
> się kopiuje???

Jeśli to chodzi o zasoby udostępniane przez sambę to poszukaj w
man smb.conf o force group i force user... No to chyba to.
Jeśli o podmontowywane w linuksie zasoby z windy to nie wiem.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Nic nie jest skończone, dopóki się nie skończy. (Miś Yogi)