kopiowanie po smb i dziedziczenie uprawnien

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 26 Lis 2005, 09:38:20 CET

Dnia 26-11-2005, sob o godzinie 00:01 +0100, Grzegorz Pietrzak
napisał(a):

> Jeśli to chodzi o zasoby udostępniane przez sambę to poszukaj w
> man smb.conf o force group i force user... No to chyba to.
> Jeśli o podmontowywane w linuksie zasoby z windy to nie wiem.

właśnie o to drugie chodzi pierwsze to na problem :)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl