NFS - nie montuje sie przy starcie

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Nie, 27 Lis 2005, 00:00:24 CET

Dobry wieczor :)

Mam problem z NFS. Wpisy do fstab maja postac:

serwer:/zasob  /punkt_montowania  nfs auto,rsize=8192,wsize=8192,hard,intr 0 0

Kiedy montuje 'z palca' wszystko jest OK, ale przy podnoszeniu systemu
katalogi sie nie montuja, nie wyskakuje tez zaden komunikat o probie
montowania zasobow sieciowych.

Czy czegos mi brakuje? Jakiejs paczki, wpisu do pliku?

portmap aktualny z ac-main, serwer stoi na Gentoo, ale na probe postawilem
pldowy NFS na innym komputerze i tez przy podnoszeniu systemu nie wstaje.

z gory dzieki za wszelka pomoc

Paweł Rumian