PLD Linux Day

Piotr Michoński pi3ter w wmid.amu.edu.pl
Pon, 28 Lis 2005, 13:00:23 CET

Dnia Fri, Nov 25, 2005 at 08:19:43PM +0100, Sławomir Kawała napisal(a):

> 3 dniowa, weekendowa (pia, sob, niedz) impreza przy piwie (czy co
> tam kto woli) gdzies w fajnej miejscowce (gory? cos jak jesien
> linuksowa?) z dostepem do netu. Po kosztach... bez sciemniania, ze cos
> tam na plugi czy inne ... idzie.
noto mozemy miec impreze dwudniowa (sob.+niedz.), w poznaniu (ładne
miasto, a sam wydzial nowt i w ładnej okolicy), dostep do netu raczej
bedzie na wydziale, no a piwo... hmm... naszym sponsorem jest knajpa
znajdujaca sie na poznanskim rynku - zwiedzanie i duzo dobrego piwka w
jednym :)

> A, tylko nie w ten week gdy siedze na uczelnii ;] Mozesz nawet
> zorganizowac cos blizej wiosny co by cieplej bylo... ale niekoniecznie
> :P
terminu nie da rady zmienic - załatwione sale, data na dziesiątkach pism w
całej machinie uniwersyteckiej... a sam termin jest wybrany nieprzypadkowo
- po sesji, w weekend, raczej powinno już być coraz cieplej... nikt nie
  powinien wtedy narzekac na nadmiar nauki, wiec zapraszam

pozdrawiam,
Piotrek
--
Piotr 'pi3ter' Michonski
Wydział Matematyki i Informatyki, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza