raport o plikach

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 28 Lis 2005, 19:47:29 CET

Dnia 28-11-2005, pon o godzinie 14:47 +0100, Maciej Pijanka napisał(a):

> kilka, ale poco wymyslac koło?
> i wszystko zalezy jak dokladne raporty chcesz, np grupowanie po typie
> plikow wg mime potem wg uzyszkodnika itd..

w podstawowej wersji przydało by sie własnie tylko to najprostsze co
powyzej natomist ideałem było by to co opisujesz, przy tym mozliwosc
podjecia decyzji czy tylko rozszezenie ma byc sprawdzane (bez
rozróżniania wielkości/ z rozróżnianiem wielkości znaków) czy po mime
(opcja duzo wolniejsza)
cos takiego przydało by sie do dyscyplinowania uzyszkodników (z
obserwacji 50%-70% zajetości miejsca na serwerach plików w firmach to
mp3 i filmiki )

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl