udev - problemy

Jakub Krajniak jkrpld w op.pl
Pon, 28 Lis 2005, 20:37:03 CET

Witam,
mam problemy z tym udev'em i to kilka, i szczerze powiedziawszy nie mam
pojęcia co jest grane i jak to rozwiązać
1. drukarka przestała działać, tj. mam taki bład:
"Unable to open parallel port device file: No such device or address"
pomimo że urządzenie /dev/lp0 jest, że moduły lp i parport są
załadowane. W ogóle w konfiguracji drukarki nie ma możliwości wyboru
portu równoległego choć odpowiedni backend jest zainstalowany.
2. podłączam pendrive i... go nie ma pod /dev/sda jak to zwykle tam był

i to wyglądają na problemy z udev'em, jak rozumiem zastępuje on hotpluga
(tak w FAQ napisane zostało). Jądro 2.6.14.3-2

Pozdrawiam
/J

--
#:> Jakub Krajniak *[ teodor ]* http://www.teodor.int.pl
#:> jid: teo777//chrome.pl      || sms: +48663283976