PLD Linux Day

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Wto, 29 Lis 2005, 09:16:20 CET

Użytkownik Lukasz B napisał:

>Witam,
>
>a co na to CDG?

to ja moze podsumuje, bo widac, ze wyskoczylem troche zza plota...
Po przeczytaniu owego artykulu na linux.pl zdziwilo mnie,
ze nazywa sie to _PLD_ Linux Day, bo wczesniej o tym nic nie slyszalem,
a przegladajac codziennie pld-users i pld-discuss chyba powinienem cos
zauwazyc...

Odnioslem wrazenie, ze ktos sie posluguje PLD nie wspominajac nic dalej
w materialach
o dystrybucji - wyszlo naowczas, ze to ma byc 'tak ogolnie o linuksie'.

Zwracam honor i przepraszam za zamieszanie, ale chyba przy okazji inni
sie tez troche
na ten temat dowiedzieli.

Moze nawet wezme udzial w imprezie...?

--