php i rozszerzenie "DOM"

Lukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Wto, 29 Lis 2005, 10:35:46 CET

Artur Frysiak wrote:

> Version 5.0.0 Beta 1
> 29-Jun-2003
>
>     * Completely Overhauled XML support (Rob, Sterling, Chregu, Marcus)
>           o Brand new Simplexml extension
>           o New DOM extension
>           o New XSL extension
>           o Moved the old DOM-XML and XSLT extensions to PECL
>           o ext/xml can now use both libxml2 and expat to parse XML
>           o Removed bundled expat
>
> czyli już nie ma tego w php.spec

Nie chodzi mi o stare dom-xml extension tylko właśnie to nowe wsparcie
dla XML. W debianie zgłasza się to w phpinfo() jako:

DOM/XML 		enabled
DOM/XML API Version 	20031129
libxml Version 		2.6.22
HTML Support 		enabled
XPath Support 		enabled
XPointer Support 	enabled
Schema Support 		enabled
RelaxNG Support 	enabled

Z tego co wyczytałem (patrz odnośnik w pierwszym mailu) to jest to
częścią php-core, problem w tym że nie jest częścią php-core z PLD.

pozdrawiam,
Łukasz