Creative wireless 6000 - problem z mychą

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Śro, 30 Lis 2005, 09:59:54 CET

Dnia Wed, 30 Nov 2005 08:41:35 +0100
"Krystian T."  <tomczyk w op.onet.pl> napisał(a):

> A próbowałeś imps/2?

Niestety to samo co wcześniej :( Nie wiem co jest nie tak. Wszystkie
protokoły startują tylko nie chce usb, tak jak by ta myszka nie była
usb. Dodałęm do /etc/modules usbmouse, że może pomoże (bo udev nie
ładował tego automagicznie jak to robił z  usbkbd do klawiatury). Ale
to nic nie pomogło. Nie wiem...

Piotr Grymkowski