Creative wireless 6000 - problem z mych±

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
¦ro, 30 Lis 2005, 10:29:36 CET

On Wed, Nov 30, 2005 at 12:09:43AM +0100, Piotr Grymkowski wrote:
> Witam
> Dostałem w prezencie taki zestaw bezprzewodowej myszy i klawiatury -
> nazwa w temacie. Niestety myszka się tnie pod X jak zastosuje protokół
> ps/2 albo auto (wtedy wykrywana jest jako explorer ps/2) w xorg.conf.
> Jak wklepie jako protokół usb to X wygóle nie wstaj± :( Miał kto¶ z
> czym¶ takim do czynienia?? Jako¶ udało mu się zmusić myszkę do
> poprawnego działania??
> P.S. W sieci znalazłem jaki¶ patch do j±dra na usbhid.c (bo podobno
> nienad±ża ten moduł z odczytywaniem sygnałów od myszki ), lecz chciałem
> [...]

- nie ładuj usbmouse, usbhid wystarczy
- w xorg.conf używaj /dev/input/mouse0 a nie /dev/psaux
- jak nie pomoże to pobaw się parametrem mousepoll dla modułu usbhid

Artur Frysiak
http://pld-linux.org/