Kernel i686 na amd64

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 1 Paź 2005, 00:41:48 CEST

On Fri, Sep 30, 2005 at 11:21:44PM +0200, pszemaz WP wrote:

> A czy mozna miec jajko na amd64 a cala reszte na i686?
> Bo nie chcialbym na hurra robic zmiany architektury na caly system.
> Pozdrawiam!
tak.
(przy czym - dotyczy to "userland", czy aplikacje 32bitowe odwołujące
się bezpośrednio do jądra jak np netfilter, tc, będą działać - nie wiem)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI