Konfiguracja XFCE4

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Sob, 1 Paź 2005, 16:38:23 CEST

Dnia Fri, 30 Sep 2005 20:43:46 +0200
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> napisał(a):

> Ja uzywam na codzien i dziala super.
> A z tym gtk to jakas bujda. Byly problemy dawno temu.
> Ja mam ac-ready nowe i wszystko dziala super.
Dokładnie, u mnie jest tak samo - zero problemów. Może brakuje u Ciebie
kilku pluginów, bez których xfce jest po prostu trochę nie do życia.
Sprawdź w poldku dostępne pluginy i doinstaluj...
A tak wogóle to tam nie ma żadnego instalatora graficznego (w rpm'ach
PLD ). Jeśli pobrałeś xfce ze strony autora i w ten sposób
zainstalowałeś to może katalogi xfce są inaczej ułożone niż ma to
miejsce w PLD i dlatego nie działają Tobie niektóre rzeczy... Ale to są
tylko domysły, bo nic więcej niestety nie napisałeś... Ew. usuń wszystko
i zainstaluj już z repozytorium PLD xfce... Ja mam coś takiego:

gtk-theme-xfce-3.8.18-7
gtk-xfce-engine-2.2.6-1
libxfce4mcs-4.2.2-1
libxfce4util-4.2.2-1