OpenVPN lekki offtopic

Krzysztof Króikowski krzysiek w pkn.pl
Nie, 2 Paź 2005, 22:09:35 CEST

pbern w pbern.biz wrote:
> [...]
jedyne rozwiązanie jaki mi się nasuwa to napisanie pliku *.bat który po
zestawieniu tunelu zmapuje Ci dyski sieciowe. Robisz to poleceniem NET.
Dokładniej NET USE ... o dalszych parametrach decyduje kilka czynników,
np. DNS'y ustawione w ten sposób, aby rozpoznawały komputer którego dysk
sieciowy chcesz zmapować oraz sposób autoryzacji do zasobu tego
komputera... (czyli czy jest to zwykły login/pass, a może wymagana jest
tutaj autoryzacja na poziomie domeny NT4 bądź AD).

--
krolik.