Firewall Linuxowy administrowany przez www

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Nie, 2 Paź 2005, 22:53:38 CEST

> a webmin? czy cos takiego?

Dziekuje! Zainstalowalem. Bardzo interesujace narzedzie.
Tylko mam problem z nim, mianowicie wiadomo, mi chodzilo glownie o
firewall, jest tam jego obsluga, super.
Ale, powiedzcie mi jak i gdzie wskazac Webminowi ze ja mam jadro serii
2.4.xx i zeby odwolujac sie do iptables tak naprawde odwolywal sie do
iptables24 ? Symboliczne dowiazania raczej odpadaja, bo po pierwsze
zwykle iptables tez mam, niby pod jadro 2.6.xx ktore poki co nie
dziala na moim amd64 (mam jeszcze zainstalowany system ze starej
maszyny z arch i686), a nawet jak pozmienialem nazwy i porobilem
dowiazania iptables->iptables24 to i tak nie dziala mi poprawnie
firewall poprzez Webmina.
Z gory dziekuje za dalsza okazana mi pomoc.
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP