Konfiguracja XFCE4

MiB michalbachowski w gmail.com
Pon, 3 Paź 2005, 15:06:48 CEST

Witam!

Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale ostatnio mnie nie było.

Po kolei:

Początkowo chciałem zainstalować to środowisko korzystając z
graficznego instalatora,
który znalazłem na stronie głównej projektu. Jednak instalator ten mi
nie chciał działać.

Postanowiłem więc, że pobiorę potrzebne pakiety przy pomocy Poldka -
tak też zrobiłem.

Posiadam takie oto pakiety skojarzone z XFCE:

libxfce4util-4.2.2-1
libxfcegui4-4.2.2-2
xfce4-session-libs-4.2.1-1
xfce4-panel-4.2.1.1-2
xfce-utils-4.2.1-1
xfce4-clipman-plugin-0.4.1-3
xfce4-diskperf-plugin-1.5-3
xfce4-minicmd-plugin-0.3.0-2
xfce4-netload-plugin-0.3.1-2
xfce4-session-4.2.1-1
xfce4-systemload-plugin-0.3.6-2
xfce4-taskbar-plugin-0.2.2-2
xfce4-trigger-launcher-4.2.1-1
xfce4-xmms-plugin-0.1.1-4
gtk-xfce-engine-2.2.6-1
libxfce4mcs-4.2.2-1
xfce-mcs-manager-4.2.1-1
xfce4-icon-theme-4.2.1-1
xfce-mcs-plugins-4.2.1-1
xfce4-battery-plugin-0.2.0-5
xfce4-cpugraph-plugin-0.2.2-4
xfce4-iconbox-4.2.1-1
xfce4-mixer-4.2.1-1
xfce4-notes-plugin-0.10.0-2
xfce4-showdesktop-plugin-0.4.0-2
xfce4-systray-4.2.1-1
xfce4-toys-4.2.1-1
xfce4-windowlist-plugin-0.1.0-3

I nadal występują problemy opisane przeze mnie w pierwszym e-mailu.

Czy ktoś spotkał się z takimi problemami?

Zdravim

MiB