Serwer WWW, Dodac proxy, czy cos ?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 3 Paź 2005, 22:15:07 CEST

Witam,

Mam sobie serwer www z Apache i php na dość słabej maszynie (PII 400Mhz).
Kiedyś to działało dobrze, ale pojawiły się strony w php, jakieś fora
dyskusyjne itp. i serwer juz nie działa tak dobrze jak kiedyś.

Tak więc najlepiej by było zrobić upgrade maszyny, jednak nie mogę tego
zrobić, muszę działać na tym co mam, a mam dużo komputerów PII 400Mhz ;)

Tak więc aktualnie co zrobiłem, to przeniosłem MySQL na inną maszynę, ale i
tak wszystko działa tragicznie wolno, wolno strony się otwierają, skrypty php
się uruchamiają godzinami, ogólnie tragedia.

Tak więc myślałem by w sieci lokalnej postawić ze 3 maszyny z taką samą
konfiguracją Apache i php i ze stronami www montowanymi po nfs, a przed nimi
jakieś proxy (bo mam tylko jedno IP) które by rozdzielało ten ruch między te
maszyny.

No i właśnie problem z takim proxy, co zrobić, jak to zrobić, by rozłożyć
obciążenie na te 3 maszyny. Czy to będzie poprawnie działać? Może mam nad
czymś innym pomyśleć? Jak mówię, mam dużo słabych maszyn i muszę z tego coś w
miarę wydajnego wyrzeźbić.

Jakieś pomysły? Gotowe rozwiązania?

Pozdrawiam,
Paweł