kamera logitech

Marcinr mr21 w o2.pl
Wto, 4 Paź 2005, 11:51:25 CEST

Wieslaw Kierbedz wrote:

> Nie ma.
>
> poldek>install kernel-headers kernel-module-build
> albo kernel-grsecurity-headers i kernel-grsecurity-module-build
> cd /usr/src/linux
> ln -s config-up .config
> make
> 15 sekund - Ctrl+C
>
> I wtedy zabieraj się za qc.

Wielkie dzięki :) udało się skompilować moduł. Ale dalej są problemy,
tym razem już z kamerą:

[mar w pldmachine]$ gqcam
/dev/video: No such device

[mar w pldmachine]$ xawtv
This is xawtv-3.94, running on Linux/i686 (2.6.11.10-6)
WARNING: Your X-Server has no DGA support.
can't open /dev/video0: No such device
v4l-conf had some trouble, trying to continue anyway
v4l2: open /dev/video0: Nie ma takiego urządzenia
v4l2: open /dev/video0: Nie ma takiego urządzenia
v4l: open /dev/video0: Nie ma takiego urządzenia
no video grabber device available

(mam załadowany moduł quickcam, kamera jest podłączona do usb)

Co dalej?

MarcinR