firefox i motyw kursora myszy

Daniel Dawid <Light-I> Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 4 Paź 2005, 12:53:10 CEST

Dariusz Laskowski napisał(a):

> Hura!

> Zgadzam się! Wszystko, panie, przez to wstrętne Gnome!
> Głód w Afryce i wojna w Iraku! Nawet mleka się napić
> normalnie nie można, bo nigdy nie wiadomo czy tam
> przypadkiem jakiś Gnome Developer nie nasikał.
To nie to, raczej zapomniał nasikać (czyli nie dorobił do końca
konfiguratora - w KDE nie ma z tym problemów - jest lista z dostepnymi
motywami kursora, a nawet "pole testowe" :P)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid <Light-I> Majewski