firefox 1.0.7 - wybucha przy wyborze wyszukiwarki

Daniel Dawid <Light-I> Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 4 Paź 2005, 15:58:30 CEST

marcin steć napisał(a):
> Masz na myśli te japońskawe literki? ... mam w kilku miejscach. Ale do
> tej pory myslałem, ze to babol stron napisnych pod
> _wiadomo_jaką_przeglądarkę.....
>
> np.: tutaj: http://ibmtesting.prime.prometric.com/choose_sponsor.asp
> Przy okazji, przez chwlę mam tę stronę "dobrze" a potem jak się zkończy
> ładować to formatowanie odpływa i całość jest tak ze 2 razy szersza niż
> ekran.
W wersji z www.firefox.pl nie zauważyłem w/w problemu (chińszczyzna).
Instaluję (instalator odpalony z roota w X) do
/usr/lib/mozilla-firefox-non-dist (trzeba również ustawić
odpowiednie prawa dla plików - ja odpalam skrypt w załączniku, będąc na
koncie rota w tym katalogu oraz ręcznie stworzyć skrót na pulpicie) i
jak dystrybucyjna wersja coś nie tegos, to się ratuję wersją non-dist ;)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid <Light-I> Majewski