Firefox - bajzel w repo

Daniel Dawid <Light-I> Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 4 Paź 2005, 16:11:07 CEST

Dariusz Laskowski napisał(a):

> Oni może są zadowoleni, użytkownicy niekoniecznie, o czym swego czasu
> mogłem poczytać np. na pl.pregierz (a w Windows to już w ogóle...).
A ja używatus-pospolitus taki nieuświadomiony, mozna jakieś streszczenie
? ;)
> IMHO nie ma sensu, żeby developerzy szarpali się z tym Firefoksem,
> bo problem wcześniej czy później rozwiąże się sam -- Firefox umrze
> i odejdzie do historii. :-)
Hmmm... a co według Ciebie ma sens ? ;) Póki co nie zauważyłem
poważniejszej darmowej (non-banner) i w miarę lekkiej (kilka-kilkanascie
MB) alternatywy dla IE z tak rozbudowaną ilością rozszerzeń wspieranych
przez nią samą...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid <Light-I> Majewski