kamera logitech

Wto, 4 Paź 2005, 16:29:20 CEST

Michał Sutkowski napisał(a):

>ln -s /dev/v4l/video0 /dev/video0
>ln -s /dev/v4l/video0 /dev/video

Nie. Jeśli to udev, to trzeba spreparować odpowiednie rules (dziwne, u
mnie fabryczne wystarczają).
Może update?
Jeśli nie udev, to distrowe dev ma chyba w tym miejscu pliki urządzeń.
Myślę, że to raczej wpisy w modprobe.conf.
Albo jakieś anomalie - rozregulowany system. Poczekajmy, co nam petent
pokaże.
WK