Firefox - bajzel w repo

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 4 Paź 2005, 17:50:02 CEST

> Hmmm... a co według Ciebie ma sens ? ;) Póki co nie zauważyłem
> poważniejszej darmowej (non-banner) i w miarę lekkiej (kilka-kilkanascie
> MB) alternatywy dla IE z tak rozbudowaną ilością rozszerzeń wspieranych
> przez nią samą...

Ja uzywam Mozilla Suite i nie narzekam. Duetu Firefox+Thunderbird nie
cierpie z powodu:

a) mniejszej ilosci opcji
b) zmian w intefejsie uzytkownika (uzaleznilem sie)
c) rozniacym sie ukladem menu w wersjach windows/linux
d) dwukrotnie wiekszych wymagan pamieciowych
e) ciaglych problemow z firefoxem/thunderbirdem w PLD
f) searcha w pasku zamiast w osobnym okienku (znow uzaleznienie)

M.