Firefox - bajzel w repo

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Wto, 4 Paź 2005, 18:10:38 CEST

Daniel Dawid <Light-I> Majewski wrote:
> Hmmm... a co według Ciebie ma sens ? ;) Póki co nie zauważyłem
> poważniejszej darmowej (non-banner)

Jesli pijesz do bannera opery to od 8.5 juz go nie ma ;)

> i w miarę lekkiej (kilka-kilkanascie MB)

8.6mega after unpacking - chyba spelnia zalozenia, do tego - subiektywne
bardzo wrazenie - IMHO dziala szybciej.

> alternatywy dla IE z tak rozbudowaną ilością rozszerzeń wspieranych
> przez nią samą...

Inna sprawa ze jako narzedzie wspierajace webdeveloping FF jest
rzeczywiscie niezastapiony ze swoimi pluginami, co nawet jako
milosniczka-i-uzytkowniczka-opery-od-zawsze przyznaję - choć z niechęcią ;)

Swoją drogą czy z "braku laku" (czyt. chętnych) nie rozwazaliscie
pakowania FF z binarnej dystrybucji (zakladam ze to chyba byloby
latwiejsze i mniej pracochlonne, a przez to moze latwiej znalazlby sie
ktos kto by to zrobil)? Czy to jest Evil Metoda(TM) z zalozenia i
wszystkie paczki musza byc budowane? [wybaczcie jesli to jest lame
pytanie :> ]

Pzdr