Firefox - bajzel w repo

Daniel Dawid <Light-I> Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 4 Paź 2005, 19:26:35 CEST

Marcin Król napisał(a):
> Ja uzywam Mozilla Suite i nie narzekam. Duetu Firefox+Thunderbird nie
> cierpie z powodu:
>
> a) mniejszej ilosci opcji
> b) zmian w intefejsie uzytkownika (uzaleznilem sie)
> c) rozniacym sie ukladem menu w wersjach windows/linux
> d) dwukrotnie wiekszych wymagan pamieciowych
> e) ciaglych problemow z firefoxem/thunderbirdem w PLD
> f) searcha w pasku zamiast w osobnym okienku (znow uzaleznienie)
Ja używałem Mozilli Suite, ale pewnego razu stwierdziłem :
a) nie musi mi kwitnąć w pamięci przeglądanie www, jak tylko potrzebuję
pocztę.
b) Problem z kolejnym update wywalił mi zarówno www, jak i mail
c) spodobało mi się oddzielenie profilu uzytkownika dla www i poczty -
dla www wystarczy mi backup bookmarks.html, a resztę mogę kasować do
woli, ewentualnie searchengines (to oddzielenie szukania też mi pasuje,
bo jest bezpośredzni wybór, w czym ma szukać, google to nie jedyna
wyszukiwarka ;) )
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid <Light-I> Majewski