firefox i motyw kursora myszy

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Wto, 4 Paź 2005, 20:26:43 CEST

On Tue, Oct 04, 2005 at 02:16:06PM +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> Nic nie zrozumiałeś. W Gnome też jest "obrazkowa" lista z dostępnymi
> motywami kursorów w konfiguratorze. Mój przedpiśca _nie używa Gnome_.
Jak byś czytał uważniej, to byś zauważył, że twój przedpiśca specjalnie
sobie zainstalował gnome, żeby wyklikać motyw. I z pewnością nie
przeoczyłbyś, że bez zastosowania podanej wyżej sztuczki, w firefoksie
kursor myszy był u niego zepsuty dopóty, dopóki nie zostało odpalone
wyżej inkryminowane gnomowe badziewie. Co normalnym nie jest, biorąc pod
uwagę, że firefox i gvim.gtk z gnome nic wspólnego mieć nie powinny.

wolf
--
  Bartek   .  - No tak, trudne dzieciństwo masz, bo nie ma kredy, ja wiem.
  Taudul   :