firefox i motyw kursora myszy

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 4 Paź 2005, 22:13:20 CEST

On Tue, 04 October 2005 20:26:43 +0200, Bartosz Taudul wrote:

> Jak byś czytał uważniej, to byś zauważył, że twój przedpiśca specjalnie
> sobie zainstalował gnome, żeby wyklikać motyw. I z pewnością nie

To miłe, że Gnome dostarcza takich wygodnych narzędzi do wyklikiwania.

> przeoczyłbyś, że bez zastosowania podanej wyżej sztuczki, w firefoksie
> kursor myszy był u niego zepsuty dopóty, dopóki nie zostało odpalone
> wyżej inkryminowane gnomowe badziewie. Co normalnym nie jest, biorąc pod

To dziwne, że masz pretensje do Gnome o to, że nie potrafisz się
obejść bez narzędzi przez Gnome dostarczanych.
Powinny być z Gnome usunięte? Zapomnij. :->

> uwagę, że firefox i gvim.gtk z gnome nic wspólnego mieć nie powinny.

Że niby powyższe nie powinny używać gtk (bo chyba to mają wspólnego)?
Ja tam się nie znam, ale skoro tak uważasz, to pewnie tak jest.
Susz głowę ich autorom -- niech przepiszą na qt. :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                   Prawdziwi mężczyźni przytulają się