Poldek - problem.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 4 Paź 2005, 23:52:41 CEST

On Tue, 04 October 2005 20:55:33 +0200, Tomasz Huc wrote:

> Nie interesuję mnie co muszą debianowcy :)
> Pytam się co jest nie tak z tymi sumami kontrolnymi,
> kiedyś tak nie było. :P

Cóż, jako ZU obserwujący to wszystko z boku mam wrażenie,
że zbiegły się trzy rzeczy: przejście na nowego poldka,
przejście na nowe (pndir) indeksy i ostatnio jakieś
większe ruchy na ftp (ready --> main), więc...
To po prostu musi boleć. C’est la vie! ;-)

Ja czekam. I powtarzam sobie, że na pewno wkrótce
będzie lepiej. No bo przecież musi być! ;-)

--
Dariusz Laskowski              puffdaddy: Uważam że Linux jest na poziomie
darlas at post.pl                         Windows 3.1 (i to wersja beta).