[marek@wojtaszek.name: Re: kubki - kiedy]

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 5 Paź 2005, 01:31:08 CEST

ntg, ale...
Jakby ktoś jeszcze chciał przypadkiem kupować kubki od tego Pana, to
radziłbym się zastanowić...

A jak ktoś już ma kubki, to sugerowałbym na nie uważać...

----- Forwarded message from Marek Wojtaszek <marek w wojtaszek.name> -----

Date: Tue, 04 Oct 2005 13:55:54 +0200
From: Marek Wojtaszek <marek w wojtaszek.name>
To: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
 <undefine w aramin.net>
Subject: Re: kubki - kiedy

Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał(a):

>zajebiscie.
>nie mogles uprzedzic ze sprzedajesz takie gowno?

na www nic o tym nie pisze ze niechartowane, sam sie dowiedzialem bo juz
2 osoby reklamowaly

>niechartowanego? czyli co, nadaje sie jako wazonik?

prywatnie mam 11 kubkow i zaden z nich nie peknal chociarz pije w nich
kawe/herbate wiec nieraz mialy kontakt z wrzatkiem

----- End forwarded message -----

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI