Firefox - bajzel w repo

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Śro, 5 Paź 2005, 07:12:02 CEST

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Widocznie wie gdzie się wywalać ;) U mnie chodzi dobrze (choć potrafi się
> czasami wywalić... tak jak firefox, jak konqueror i chyba każda
> przeglądarka).
No dobra, a wie ktoś jaka jest metoda na to, aby mi opera przy
przewijaniu tył-przód nie robiła psikusów i przewijała ekran w poziomie,
tak, jak mam w FF ? ;) O grupowaniu zakładek i zamykaniu środkowym
przyciskiem gdy jest coś w schowku (ten krzyżyk to dla mnie niepotrzebne
marnotrawienie miejsca na opis) oraz odświeżaniu dwukrotnym kliknieciem
już nawet nie myślę...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski