firefox i motyw kursora myszy

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Śro, 5 Paź 2005, 13:48:18 CEST

On Tue, Oct 04, 2005 at 10:13:20PM +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> To dziwne, że masz pretensje do Gnome o to, że nie potrafisz się
> obejść bez narzędzi przez Gnome dostarczanych.
Mam pretensje do gtk, że aplikacje w nim pisane, jak niżej wymieniony
firefox i gvim.gtk nie potrafią się obejść bez narzędzia dostarczanego w
ramach gnome i mającego dosyć duże zależności od reszty gnome.

> Powinny być z Gnome usunięte? Zapomnij. :->
Nigdzie czegoś takiego nie postulowałem.

> Że niby powyższe nie powinny używać gtk (bo chyba to mają wspólnego)?
> Ja tam się nie znam, ale skoro tak uważasz, to pewnie tak jest.
Nie wiem dlaczego uważasz, że gtk to to samo co gnome. Nie, gnome to co
innego niż gtk, to że gnome używa gtk do rysowania widgetów jeszcze nic
nie oznacza.

> Susz głowę ich autorom -- niech przepiszą na qt. :->
A po co mam suszyć? Już są przepisane.

PS. Pierdolisz od rzeczy.

wolf
--
  Bartek   .  - Ale co tu jest do rozumienia?
  Taudul   :