ODinstalowanie jadra..

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Śro, 5 Paź 2005, 15:58:54 CEST

Witaj duch,

W Twoim liście datowanym 4 października 2005 (22:14:24) można przeczytać:

> usun wszytkie wpisy ktore ciebie nie interesuja z /etc/lilo.conf
> dotyczace jadra.
> np:
> image=/boot/vmlinuz-2.6.11.10-6
>          root=/dev/hda1
>          label=pld-2.6.11.10-6
>          initrd=/boot/initrd-2.6.11.10-6.gz

> nastepnie mozesz usnac te pliki ktore sa podane dla
> initrd= i image=
> czyli w moim przypadku:
> rm /boot/vmlinuz-2.6.11.10-6 /boot/initrd-2.6.11.10-6.gz

Zgadza sie, ale to nie bedzie wszystko.. bo z mojej wiedzy zostaje
jeszcze conajmniej /lib/modules/wersja_jadra
A co z innymi paczkami pisanymi tylko pod konkretne jadro, jak
iptables?

W sumie teraz pytanie sie zageszcza, czy jak mam 2 jadra na przyklad:
jedno 2.4.xx drugie 2.6.xx no i do tego iptables24 + iptables compat.
Czy jak zaczne wyrzucac jadro z 2.6.xx to przypadkiem nie pozaznacza
sobie iptables ktore bylo dla tego wlasnie jadra i przypadkiem nie
zostana z tego tytulu usuniete dowiazania symboliczne pochodzace z
iptables24-compat i inne jeszcze wpisy o ktorych moge nie wiedzies?

Innymi slowy czy jak zaczne odinstalowywac jadro 2.6.xx nie bedzie
chcial takze odinstalowywac jakis iptables, ktore kiedys byly a juz
ich tak naprawde nie ma?

Mam nadzieje ze nie zamotalem za bardzo.
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP