ODinstalowanie jadra..

duch@wla.pl duch w wla.pl
Śro, 5 Paź 2005, 17:29:05 CEST

On Wed, 5 Oct 2005, pszemaz WP wrote:

> Witaj duch,
>
> W Twoim liście datowanym 4 października 2005 (22:14:24) można przeczytać:

> Zgadza sie, ale to nie bedzie wszystko.. bo z mojej wiedzy zostaje
> jeszcze conajmniej /lib/modules/wersja_jadra
to tez je usun

> W sumie teraz pytanie sie zageszcza, czy jak mam 2 jadra na przyklad:
> jedno 2.4.xx drugie 2.6.xx no i do tego iptables24 + iptables compat.
> Czy jak zaczne wyrzucac jadro z 2.6.xx to przypadkiem nie pozaznacza
> sobie iptables ktore bylo dla tego wlasnie jadra i przypadkiem nie
> zostana z tego tytulu usuniete dowiazania symboliczne pochodzace z
> iptables24-compat i inne jeszcze wpisy o ktorych moge nie wiedzies?

# poldek
> uninstall -N kernel-2.6.x
nie pociagnie zasaba nic oprocz kernel
kernel-2.6 ciagnie za saba iptables-xxx
kernel24 ciagnie za soba iptables24-xxx

ale zawsze jest opcja -N zeby usunac tylko ten pakiet
albo jeszcze prosciej rpm -e kernel-2.6.x

> Innymi slowy czy jak zaczne odinstalowywac jadro 2.6.xx nie bedzie
> chcial takze odinstalowywac jakis iptables, ktore kiedys byly a juz
> ich tak naprawde nie ma?
z tego co wiem bedzie probowac usuwac wszytko co potrzebuje paczki
ktora jest wlasnie usuwana

> Mam nadzieje ze nie zamotalem za bardzo.
> Pozdrawiam!

byc moze
ale to sie okaze dopiero jak przeczytasz mopje odpowiedzi

Pozdrawiam
ChomAr
--
   84-120 Władysławowo                       GG#: 420515