python UnicodeEncodeError ?

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 6 Paź 2005, 02:17:13 CEST

Jakub Krajniak wrote:
> Witam,
> w dwóch programach jak na razie dostaje następujące błędy:
> [teodor w server src]$ quodlibet --help
> Traceback (most recent call last):
>   File "/usr/bin/quodlibet", line 221, in ?
>     process_arguments()
>   File "/usr/bin/quodlibet", line 162, in process_arguments
>     opts, args = options.parse()
>   File "/usr/lib/quodlibet/quodlibet.zip/util.py", line 119, in parse
>   File "/usr/share/python2.4/encodings/iso8859_2.py", line 18, in encode
> UnicodeEncodeError: 'charmap' codec can't encode character u'\xb7' in
> [...]

Może do AC poszedł Python, w którym wywalona została łatka powodująca
niedeterministyczne zachowanie Pythona (czyli koercję Unicode z i do
encoding wziętego z aktualnego locale). Prawdopodobnie programiki do
poprawki (muszą explicite wybierać kodowanie z jakiego chcą korzystać,
bo domyślnie jest ascii).

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa