Wspomaganie zarządzania projektem?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 6 Paź 2005, 15:33:25 CEST

Lukasz Marciniak napisał(a):
> A jaka jest z tego punktu widzenia przewaga NNTP nad IMAP?
> Ja używam akurat IMAP'a do wszystkich swoich kont poztowych i nic mi się
> jeszcze nie "rozpłyneło".
- Serwery NNTP przechowuja wiadomosci dla wszystkich, a konto pocztowe
ma wiadomosci tylko dla jednego usera (jesli z listy mailowej korzysta
50 uzytkownikow tego samego serwera poczty to kazda wiadomosc jest
powielona 50 razy).
- Serwery NNTP wspieraja cos takiego jak cancel.
- Archiwizacja jest znacznie ulatwiona, gdyz wiadomosci pozostaja na
serwerze NNTP i sa automagicznie ekspirowane po jakimstam czasie (w
przypadku serwera poczty trzeba by pozostiawac wszystkie maile na koncie).
- itd. itp.

Pozdrawiam
Beorn