Firefox - bajzel w repo

Daniel Dawid <Light-I> Majewski doctorque w o2.pl
Pią, 7 Paź 2005, 00:17:28 CEST

Mateusz Kamiński napisał(a):
> Dnia 05.10.05 o godzinie 07:12 +0200, użytkownik Daniel Dawid Majewski...:

> A dla mnie ten krzyzyk przy kazdej zakladce jest bardzo przydatny (od
> razu widac co zamykasz), nie mowiac o poruszaniu sie miedzy zakladkami
> "po ludzku", co w ff trzeba dlugo ustawiac.
Śmiem twierdzić, że nie ma jednolitej metody "po ludzku" :P Każdemu może
pasować coś innego (do czego się przyzwyczaił) i chyba to jeś pikne, że
może sobie to w FF ustawić (to "długo" to chyba się raz ustawia i można
sobie kopiować stosowne fragmenty
~/.mozilla/firefox/[profil]/tabextensions.js w inne miejsce), tak jak
komu to pasuje... ;)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid <Light-I> Majewski