Kernel panic - szukam wróżki.

Nie, 9 Paź 2005, 22:41:13 CEST

Mounting partition ... read only
Trying to move old root to /initrd
Fried...
Kernel panic - not syncing: No init found. Try passing init= option to
kernel.

Zdarza się niestety :(.
Historia:
Przypadkowy restart.
Oops xfs'a (xfs_ichk coś tam było Not taint).

I po restarcie j.w.

Próbowałem rescue:
Podmontował czysto.
xfs_repair
xfs_repair -L (zero log).
Potem przeniosłem wszystko na partycję ext3 (w initrd mam też ten moduł).
Potem próbowałem chroot z rescue.
Tu zagadka: can'not execute command /bin/sh - not such file or directory.
To samo z chroot /<walnięty> /<dowolna komenda>.
Pliki wykonywalne, np. init lub /bin/ksh, /bin/sh działają w środowisku
rescue prawidłowo.

Na koniec w rozpaczy  wkopiowałem ręcznie  pliki z rpm SysVinit.
DUPA

Nie mam już pomysłów.

--
WK