przeniesienie calego systemu na inny dysk

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Pon, 10 Paź 2005, 23:12:16 CEST

> Mam do Was Grupowicze pytanie czy daloby sie szybko i bezproblemowo
> przeniesc sysyem, ktory mam obecnie na dysku 40GB EIDE na dysk SATA
> 74GB (i to na dodatek pracujacy w raidzie - mam 2 identyczne dyski
> 74GB). Czy jest mozliwa taka operacja?

co do sata to na pewno musisz system przygotować na nie przed
przerzuceniem (ale nie wiem jak bo się na tyle nie znam), samo
przerzucenie na inny dysk mi się udało i system działa, na nowym dysku
układ partycji moze być chyba dowolnie inny od Twojego tylko musisz
wszystko ładnie w fstabie porobić (no i potem konfig lilo i rescue-cd i
lilo)

co do sata to nie wiem czy te initrdy i inne gdziny nie potrzebują
jakichś tam dodatkowych zabiegów, na pewno niedługo ktoś podpowie :)