przeniesienie calego systemu na inny dysk

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Wto, 11 Paź 2005, 23:44:02 CEST

> Eeee, dużo razy robiłem i jakoś nie ma większych problemów. A już zupełnie
> idealnie nadaje się do robienia po sieci.

Widze za fachowcy wymienili sie pogladami miedzy soba.
Ja nadal zostale zielony. Nie mam takiej wiedzy az o tym co tu
piszecie.. w tym momencie to czuje ze lepiej za to sie nie brac, albo
odlozyc na za rok.
Chyba ze ktos mnie tutaj w wolnej chwili sensownie pokieruje.
Przypominam ze mam 2 nowe dyski na raida. Nie wiem na ile to trzeba je
najpierw przygotowac, czy tylko podlaczyc i w biosie cos ustawic?
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP