przeniesienie calego systemu na inny dysk

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 12 Paź 2005, 00:14:35 CEST

pszemaz WP wrote:

> Widze za fachowcy wymienili sie pogladami miedzy soba.
> Ja nadal zostale zielony. Nie mam takiej wiedzy az o tym co tu
> piszecie.. w tym momencie to czuje ze lepiej za to sie nie brac, albo
> odlozyc na za rok.
> Chyba ze ktos mnie tutaj w wolnej chwili sensownie pokieruje.
> Przypominam ze mam 2 nowe dyski na raida. Nie wiem na ile to trzeba je
> najpierw przygotowac, czy tylko podlaczyc i w biosie cos ustawic?
> Pozdrawiam!

A w czym konkretnie problem?

Samo stawianie RAIDa jest opisane nieźle w naszej dokumentacji. Potem,
na podmontowanym dysku robisz zwyczajne kopiowanie typu: cp -aR /*
/mnt/destination (możesz sprawdzić w opcjach cp jak zrobić, żeby
pozostawał na tym samym systemie plików --- może się przydać).

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa